sâmbătă, 22 noiembrie 2008

Beaujolais Nouveau 2008 !

Deşi mulţi iubitori de vin au devenit prea serioşi şi acum strâmbă din nas la Beaujolais Nouveau, prea fructat şi prea simplu pentru gustorile lor evoluate, eu am aşteptat cu sufletul la gură apariţia acestui prietenos şi vesel vin. Am bătut chiar şi aglomeraţia către nordul capitalei pentru a ajunge la Delicateria Traiteur de unde cumpărasem Beaujolais şi anul trecut. Dar - ghinon! - mă dusesem puţin prea devreme! Nu citisem că lansarea se face în a treia joi din noiembrie.
Aşa că fix joia următoare, pe 20, trimit un e-mail de tatonare Delicateriei de pe Eminescu. Nu mică mi-a fost mirarea să primesc imediat un răspuns, care conţinea atât istoria lansării, cât şi confirmarea stocului de Beaujolais Nouveau! Vă imaginaţi c-am sărit şi-am cumpărat vreo 3 sticle, nu?

Vinul este aşa cum mă aşteptam, uşor, plăcut, cu fructuozitate exuberantă ce aduce în special a căpşuni coapte, încadrată de o aciditate bună ce-i subliniază prospeţimea. Un vin care realmente alunecă pe gât, de băut în compania prietenilor mai puţin îngrijoraţi de vinurile bune şi sofisticate.
Blog Widget by LinkWithin