miercuri, 30 decembrie 2009

2009

Ce a însemnat 2009 pentru mine, ca blogger de vin? Cam asta:
  • Grupul Prietenii vinului in luna mai: Dana, Ionuț, Alin și Radu, datorită cărora interesul pentru vin rămâne viu și alături de care am învățat multe, am degustat multe și am petrecut clipe neprețuite. Plecăciuni și mulțumiri!
  • Am făcut cunoștință cu oameni din lumea vinului și iubitori de vin: pasionații Doru Pencea și Cezar Filip de la restaurantul Ginger, care au cea mai însemnată selecție de vinuri pe care am văzut-o nu numai într-un restaurant și care ne-au primit cu brațele deschise în casa lor pentru degustările noastre, Vali Ceafalău, Cezar Ioan, Radu Rizea și Loreta Budin de la vinul.ro cu ale lor interesante degustări de la Cafeanua de Presă și cu articolele publicate extrem de pertinente și instructive, maestrul "alchimist" Liviu Grigorică, asertivul Constantin Croitoru, Cătălin Galan - prietenos, modest și dornic de a împărtăși din multitudinea sa de cunoștințe chiar și unor începători cum sunt eu), Ghenadie Bobeică - cel care a făcut minuni cu popularizarea unui vin produs în Bulgaria, Enira, acum extrem de apreciat și la noi datorită exclusiv strădaniei sale personale.
  • Blogeri de vin: George Mitea (Lucruri Bune), Ciprian Haret (Vinul și Pasiunea), Răzvan Jurca cu videoblogul lui și comentariile de pe facebook - să trăim, domnilor, și să ne țină Alah nasul și pateul în formă!
  • Producatori de vin de hobby: Cătălin Drula, pasionat, instruit și persistent, un lucru dificil pentru penuria de substanțe și echipamente pentru producătorii individuali de vin de la noi.
  • Prima vizită la o crama în vițe și butoaie: Știrbey, care m-a impresionat în mod deosebit prin pasiunea și deschiderea plină de prietenie a Ralucăi și a lui Oliver Bauer, urmată de vizitele la Rotenberg, SERVE și WineRo la Aliman (doar plantația deocamdată).
  • Am citit multe, am învățat multe, am gustat destule - soiuri noi sau cunoscute deja -, am început să înțeleg asocierea bucatelor cu vinul, am început să gătesc mai bine!
Vă mulțumesc și vouă, cei care ați rezistat alături de mine și fără de care acest blog poate că n-ar mai fi aici! La mulți ani!
Blog Widget by LinkWithin