luni, 17 decembrie 2007

River Route Limited Edition - Cabernet Sauvignon 2004


Am descoperit vinurile produse de Carl Reh Winery de curând, când Ana-Maria a primit cadou un La Cetate (Pinot Noir) de Crăciun. Vinul m-a făcut curios şi iată-mă încercând şi celălalt brand premium al acestui producător româno-german.

Deşi pot spune că nimic din descrierea de pe etichetă nu mi-a rezonat în timpul degustării (chiar nimic, spre disperare mea!!!!), vinul este foarte interesant, deşi greu de descris, cel puţin pentru un începător cum sunt eu. Iată
descrierea făcută de Cătălin Păduraru de la Vinexpert:

Cel mai bun Cabernet al anului 2007 produs în România (Rec. 2004). Un rămăşag scris pe care îl ţin cu iubitorii vinurilor mari şi cu mine însumi. Toate însuşirile unui Cabernet campion şi mai mult. Bogat, nervos. Structura perfectă pe care se aşează cele mai subtile arome: cafea proaspăt măcinată, zahăr brun, trufe, afine şi prune. Tanini fermi. Impresionant.

În afară de tanini, sincer eu nu am sesizat deloc aromele de cafea, zahăr brun sau trufe… poate la următoarea sticlă.

Vinul a rezistat bine cele 2-3 zile cât mi-a luat să termin sticla, chiar şi rece (de la frigider) dovedindu-se plăcut. În mod cert voi continua degustarea acestui soi în curând!


La Megadegustarea şi concursul de Cabernet Sauvignon organizate de vinul.ro la Hotel Marshal în nov 2007, vinul a obţinut 83 de puncte.

Cabernet Sauvignon – River Route, 2004
Dealurile Olteniei, 13,5% vol.
Producator: Carl Reh Winery
Nr. probei in ordinea de degustare: 4
Nota: 83 de puncte
Blog Widget by LinkWithin