duminică, 3 februarie 2008

Vinterra Black Peak Shiraz 2004

Deşi este primul shiraz românesc (pe care eram, natural, foarte curios să-l gust) şi mai este şi medaliat cu aur la Vinvest 2006, vinul celor de la Vinterra mi s-a părut o mare dezamăgire.

Iniţial m-a surprins plăcut aroma vinului, destul de puternică. În gură însă vinul dezamăgeşte. Slab. Şi chiar nu înţeleg aprecierile laudative făcute şi de Cezar Ioan acestui vin! Poate că sticla din care am degustat eu a fost greşit păstrată, iar vinul a avut de suferit. Poate. Însă nu am sesizat vreun defect flagrant, ceea ce mă face să mă cam îndoiesc de justeţea evaluărilor primite de vinurile româneşti. Care-ţi iei, frate, bani de pe la aştia?

1 comments:

Andrei Nemes spunea...

Am avut de ales intre Recas Shiraz 2008 si Vinju Mare Shiraz 2004. Stiind ca 2004 a fost un an mai bun pentru vinuri decat 2008, din pacate l-am ales pe cel dintai. Este cel mai prost vin pe care l-am baut in ultimul an. Are gustul unui vin facut la tara de Neica Ion din Papadia din Deal si tinut 2 ani in putina in care a tinut si varza. Are intr-adevar o tenta de pruna uscata, insa in nici un caz nu are aroma pe care ar trebui sa o aiba un Shiraz de calitate. Pe langa dezamagirea legata de continut, si dopul s-a facut praf in momentul in care a facut cunostinta cu tirbusonul. Concluzia: o porcarie cu ambalaj atragator.

Blog Widget by LinkWithin