Am aflat cu mare plăcere că avem un nou magazin de vinuri online. Şi nu unul orişicare, ci aparţinând unui nume serios din domeniu: Sergiu Nedelea, unul din somelierii români de frunte.
Ceea ce m-a întristat a fost uluitoarea paradă de agramatisme pe care a făcut-o, chiar pe prima pagină, proiectantul acestui website. Am numărat nu mai puţin de 6 greşeli în numai 6 propoziţii/fraze, printre care câteva greucene gen "a-ţi" şi "găsea-ţi". Tu câte găseşti?
Aşa ceva nu este acceptabil într-un business profesionist, mai ales în etapa de startup. Sergiu, nu mai lăsa pe oricine să-ţi strice imaginea, mai ales pe banii tăi. Că-i păcat de ei.
Ceea ce m-a întristat a fost uluitoarea paradă de agramatisme pe care a făcut-o, chiar pe prima pagină, proiectantul acestui website. Am numărat nu mai puţin de 6 greşeli în numai 6 propoziţii/fraze, printre care câteva greucene gen "a-ţi" şi "găsea-ţi". Tu câte găseşti?
Aşa ceva nu este acceptabil într-un business profesionist, mai ales în etapa de startup. Sergiu, nu mai lăsa pe oricine să-ţi strice imaginea, mai ales pe banii tăi. Că-i păcat de ei.
3 comments:
daca webdesignerul iti sapa via, mai era cum mai era, dar asa...
auci! a durut asta. mai ales că e făcut 'in-house', după cum o spune semnătura din dreapta jos. păcat, zău...
@andreiard: Nu ştiu ce să spun, am citit multe articole scrise de Sergiu Nedelea şi nu am văzut nicio stângăcie în exprimare. In-house sau externalizat, rezultatul e acelaşi: o mare defavoare făcută unui business aflat în etapa incipientă, când nu-şi permite greşeli. Sincer eu cred foarte tare în imagine, şi dacă cineva nu-şi dă interesul nici măcar pentru unica lui interfaţă cu clienţii, la ce te duce gândul când te gândeşti la restul de servicii din procesul de vânzare? Oare marfa va ajunge la timp? Va fi fost ea stocată corect sau brambura ca în majoritatea supermarketurilor? Ce se întâmplă dacă vrei să returnezi un produs defect? Sau să soliciţi un refund?
My 2 cents...
Trimiteți un comentariu